maandag 15 juni 2009

Layout van een creatieve en gezellig dag

Ik betrap mezelf erop dat ik layouts maken vooral leuk vind als het om één foto met veel embellishments gaat, terwijl ik scrappen toch ook nog steeds zie als manier om je "geschiedenis" vast te leggen. Maar als ik dan een scrap met 7 foto's wil maken voel ik in eerste instantie toch een soort paniek; hoe zorg je ervoor dat het geheel rustig blijft? Door maar gewoon te beginnen en hier en daar wat neer te leggen is er nu toch weer iets ontstaan waar ik heel tevreden mee ben. Deze dubbele layout is van een dagje op pad met mijn moeder tijdens haar verblijf hier, in april. 's Morgens hebben we een workshop keramiek beschilderen gevolgd bij Joyce en 's middags zijn we naar het beroemdste witte dorpje hier in de buurt gegaan: Mijas. En wat kun je daar vooral kopen? Keramiek!
Hasta luego!

9 opmerkingen:

  1. nou je lo ziet er prachtig uit met je vele foto's en knap dat je iets uit je handen krijgt met die hitte nu bij jullie, mijn broer woont een stukje boven jullie en die puffen al een tijdje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat goed gelukt en wat heb je dat mooi gedaan zeg!!

    Een mooie herinnering lijkt me dat!
    Heerlijk zo met je moeder, is ze nu weer terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gezellig zo'n dag met je moeder, die van mij is a creatief helaas, dus van wie ik dat heb????mooie lo, super hoor met meerdere foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie spread heb je er van gemaakt en heerlijk dat je dit met je moeder kan doen. Mijn moeder was zeer creatief en dat is ook iets dat ik steeds meer mis, samen creatief zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie lo Floortje en de kleuren bij de foto's zijn pergect, schitterend gedaan!
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Floortje, ik krijg de foto`s niet groter helaas.
    Maar wat je schrijft herken ik wel het is een stuk makkelijker om een mooie foto te scrappen en de pagina op te sieren, wel met een verhaal erbij, maar foto`s die zelf het verhaal van een gebeurtenis vertellen is veel lastiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke spread heb je gemaakt! Leuke foto's en de swirls vind ik ook erg mooi. Leuke herinnering is het zo geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer genoeg krijg ik de foto's niet groter geklikt, heb het nog wel met mijn virtuele vergrootglas geprobeerd maar dan wordt het plaatje heel korreling.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuk spread is het geworden, mooi met die pastelkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Comments are very much appreciated, I'd love to hear from you!