dinsdag 30 juni 2009

Gehaakte tas

Een aantal weken geleden had ik een hele leuk jurk gekocht van het spaanse merk Desigual. Desigual betekent "ongelijk" en inderdaad geen zijde van een kledingstuk van dit merk is gelijk aan de andere zijde. Mijn jurk is nog redelijk bescheiden, maar meestal gebruiken ze heel veel kleuren, lekker vrolijk!
Maar ja, een jurk met ongelijke zijden...daar ziet een haakverslaafde als ik natuurlijk meteen een uitdaging in: een bijpassende tas haken! Ook van mijn tas is geen zijde identiek:
Hasta luego!

21 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke jurk en dat je er dan meteen ook een tas bij haakt, geweldig :D Ik moet toch ook eens aan het haken, lijkt me ook veel makkelijker mee te nemen op vakantie dan al mijn scrapspullen LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk jurkje, die tas is helemaal leuk! Ik moet zelf nog wel even oefenen hoor, moet eerst maar eens alle steken gaan leren. Zo'n tas haken zie ik mezelf voorlopig nog niet doen hoor, haha!

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Floortje, wat een leuk idee, kun je niet contact opnemen met die winkel, wie weet.
    Ik ben nog op zoek naar wat extra tijd, maar dan ga ik zeker haken, ik ga dan beginnen met de mandjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super wat een leuk idee en hij past perfect bij je jurk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke jurk!! Geweldig zeg. En wat een gaaf idee om er zo'n leuke tas bij te maken in dezelfde stijl. Helemaal geweldig!

    Liefs,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zowee, zeg dit is gaaf, die jurk daar zou ik ook wel in willen flaneren en dan die tassen helemaal gaaf, echt zo leuk dat je dat kan, en geduld voor hebt!
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele hele leuke jurk , de tas past er super bij! Je kan echt goed haken. Ik heb een poging gewaagd, maar niemand kon het me leren (ben links)
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow! wat een supergave jurk! en die tas... geweldig zeg, hoe verzin je het! krijg helemaal zin in nieuwe zomerkleding!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn als je zo handig bent. Nou, loop je helemaal in stijl! Gaaf zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, dat is wel een heel mooi setje zo bij elkaar.
    Je vroeg aan me of ik wist hoe je je foto's kan vergroten op het blog, ben zelf een digibeet en vraag alles aan mijn man. (is er op dit moment niet) Zelf zet ik vanuit de fotocamera de foto op de pc. In paintshoppro verander ik het formaat foto in pixels tussen de 600 en 800. Als je de foto in je tekst verplaatst op het blog moet je iets in de html code veranderen, want dan kan je hem ook niet vergoten. Doe altijd eerst foto uploaden en dan de tekst erboven typen. Als het niet lukt laat het dan weten, dan vraag ik het aan mijn man.
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een creabea ben jij toch. Leuke jurk en dan zelf zo'n geweldige tas erbij haken. Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jaaa super merk! ben ik ook fan van! vroeger had ik veel kleding van custo, maar desigual is veel goedkoper, maar ze hebben wel een rechtzaak geloof ik!

    http://www.textilia.nl/nieuws/algemeen/nid771-custo-barcelona-beschuldigt-desigual-van-plagiaat.html

    geweldige tas , past er helemaal bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi,
    Ik weet natuurlijk niet hoe de scrapvoorraad in Spanje is maar ik heb de vintageplaatjes uitgeknipt uit 3D vellen.
    Ik hou niet zo van 3D maar de plaatjes kan je goed gebruiken.
    Saludos Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf gedaan zeg! En wat een leuke vrolijke jurk, heerlijk met zonnige temperaturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De jurk is super! En de tas die je erbij hebt gehaakt ziet er erg gaaf uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie jurk!
    En wat heb je er een prachtige tas bij gehaakt zeg helemaal in de stijl van het jurkje echt super goed gedaan.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk idee Flootje! Ziet er super gaaf uit joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geniet je van het mooie weer, het is al een week stil op je blog....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaf joh jij steelt nu gelijk de show.Past perfect bij elkaar.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen

Comments are very much appreciated, I'd love to hear from you!