dinsdag 2 juni 2009

Kralenhangers en award

Vorige week heb ik eindelijk weer eens met mijn kralen "gespeeld". Geïnspireerd door (en ze komen waarschijnlijk ook terecht bij) Judith, wiens hart sneller klopt voor de kleur ROOD, zijn ze dus met veel ...ehh... ROOD! En ik ben een beetje besmet geloof ik, want er komt nog meer rood aan, nog even wachten...
Ook heb ik weer een award ontvangen, van Dora, dank je wel! Ik weet nog niet zo goed aan wie ik hem door ga geven, volg zoveel leuke blogs...
Bedankt allemaal voor jullie leuke berichtjes, eigenlijk verdienen jullie allemaal een award!

Hasta luego!

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award :-)
    En leuke vrolijke kleuren voor je kralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award!
    Wat een gave dingen heb je weer gemaakt met je kralen, heel leuk!
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk die kralenhangers en super gefeliciteerd met je award

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf die hangers, wist niet dat je ook zo bezig was, super zijn ze!!

    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een gave hangers Floortje!!
    Vond de kaarten uit je vorige post ook al zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke hangers Floortje en ook ik vind rood een prachtige kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zijn leuk, Floortje. Hebben julie daar een knutsel/vriendinnen club . Ik heb even op de blog van Judith gekeken, maar daar staat ook al zoveel leuks op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke hangers heb je gemaakt :D Is ook leuk om cadeau te doen zoiets. Misschien moet ik me er ook eens aan wagen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Comments are very much appreciated, I'd love to hear from you!