woensdag 18 maart 2009

Hollandse stijl kaarten en kussens

Deze twee kaarten waren al een tijdje "bijna klaar", maar nu zijn ze dat helemaal. De tekst is een zogenaamd emigranten grapje... En om nog even in de Hollandse stijl te blijven; toen we hier in juli 2007 kwamen en ons eerste Spaanse huis hadden ingericht, wilde ik daar graag een beetje een Hollandse touch in aanbrengen. Gelukkig had ik met een vooruitziende blik uit Nederland al deze stofjes meegenomen en daar heb ik toen kussenhoezen mee gemaakt. Ook al zijn het geen nieuwe creaties, toch vond ik dat ze niet op mijn blog over een Hollandse in Spanje mochten ontbreken, dus bij deze:Hasta luego!

6 opmerkingen:

  1. Leuk die kaartjes en die kussens zien er ook super uit! Goed idee om ze te laten zien hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kussens zijn erg leuk en zeer hollands. De kaarten, daar kan je maar twee dingen over zeggen. Mooi en grappig!

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten (LOL).
    En ook erg mooie kussens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Die kussens zijn GEWELDIG!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhhh gaafffffff Floortje.
    En wat is de hollandse stijl toch leuk he ben weg van je kussentjes en je kaarten zijn ook erg leuk.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk die Hollandse sfeer in huis, daar hou ik ook wel van en dat kaartje is ook grappig zeg haha..

    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Comments are very much appreciated, I'd love to hear from you!