vrijdag 20 maart 2009

2S4Y Kazan's sketch 22

Normaal gesproken "moet" ik van mezelf eerst allerlei nuttige dingen doen, voordat ik "mag" scrappen of iets anders creatiefs (lees: leuks). Dat betekent dus dat er maar weinig tijd voor mijn hobbies overblijft. Maar nu ik voor de voorjaarsmarkt bezig ben, zijn al mijn creatieve uitspattingen ineens "werk" geworden, dus nuttig, dus mag het! (zo, heb ik mezelf daar even mooi te pakken...) Vandaar dat ik de laatste dagen dus ongekend productief ben. Vandaag heb ik me op de 2S4Y sketch 22 van Kazan Clark gestort:
En als ik dan toch bezig ben rollen er nog wel een paar kaartjes uit:
De foto's zijn niet zo denderend helaas, het werd al een beetje donker en mijn camera heeft kuren. Misschien dat ik ze morgenochtend nog even opnieuw maak...

Hasta luego!

7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaarten heb je gemaakt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow thank you so much for joining us. Your card is lovely - I love the male & female stamp & the heart. I really hope you will join us again next week
    :) Kazan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great stuff here. Love the colors!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten Floortje, het zal vast veel interesse zijn in je mooie creaties zijn op de jaarmarkt.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten weer! En wat een leuk papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een mooie kaartjes zijn dit Floortje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als de voorjaarsmarkt geweest is begin je toch gewoon aan een zomermarkt kun je blijven knutselen en wij genieten graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Comments are very much appreciated, I'd love to hear from you!