donderdag 6 mei 2010

Bedankt Alexandra en Norbiba

Wat is er nou zo leuk aan scrappen? Zijn het de mooie papieren waar je mee kunt werken? Zijn het de embellishments die vaak zo mooi zijn dat je er hebberig van wordt? Is het het feit dat je er zoveel kanten mee op kunt? Is het dat het zo heerlijk ontspannend is?
Ja, dat is het eigenlijk allemaal! Maar scrappen is nog veel meer...een van de mooie bijkomende zaken, wat mij betreft, is dat je er zo ontzettend veel lieve medescrappers door ontmoet! Mensen die lieve berichtjes op je blog achter laten, die trouw op je wachten als je al weken niets gepost hebt, die zelfs berichtjes sturen of het wel goed gaat, en die je spontaan stempelafdrukjes aanbieden omdat je een Hollandse in het buitenland bent! En die krijg je dan niet zomaar in een gewone envelop....nee, daar krijg je dan gelijk een kunstwerk omheen.
Alexandra, ontzettend bedankt voor het geweldige pakketje dat ik van je mocht ontvangen! Echt superlief. Ik heb een keuken in een beetje "Hollandse stijl" en daar krijgt jouw mapje een ereplaats. Ik ben er zo blij mee! Dat was het lange wachten (met dank aan de Spaanse post) wel waard:
En van Norbiba kreeg ik deze vrolijke award:
Dank je wel! Ik mag 'm doorgeven aan wie ik wil...en dat is meteen altijd het moeilijkste met een award...Bovendien, ik heb gehoord dat het heel koud is in Nederland en ik gun iedereen wel wat Sunshine! Maar oke, ik wil me er niet al te gemakkelijk vanaf maken, dus geef ik 'm door aan:
Alexandra, Cora, Dora, Ingen en Lisette.....maar als je heel hard een beetje sunshine kunt gebruiken.....ga je gang hoor!

Hasta luego!

11 opmerkingen:

  1. wat een supers lief vlopje geloof meteen dat je daar heel blij mee was, en gefeliciteerd met je award, en idd wij kunnen wel wat sunshine gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om zo'n stukje holland te mogen ontvangen, geniet er maar lekker van.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi flopje heb je gekregen..
    en ik ben ook blij weer wat je te lezen hier op je blog, ik had je ook al een tijdje gemist !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei; wat een leuke post!
    Heerlijk aan de knutsel dus, veel plezier!
    Hasta la Pasta!
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. No entendí mucho pero felicidades por las cosas lindas que recibiste!

    La extranjera en Suecia te saluda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat inderdaad dat het meest bijzondere is aan dit wereldje, je legt het prima uit.
    Gefeliciteerd met je award..en dank voor het doorgeven...we kunnen hier wel wat zon gebruiken;) Mooi stempelafdrukjes zeg, die zijn heel leuk die Hollandse plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag gedaan hoor en je hebt het heel mooi omschreven hoe het in het scrapperswereld aan toe kan gaan.
    Dank je wel voor je award.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier met je "Hollandse" post en gefeliciteerd met je award :-)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Floortje,
    Bedankt voor de sunshine award. Ja, ik kan wel een beetje zon gebruiken. Oh, ik heb het zo gehad met dat kwakkelweer hier in NL. Ik moet ook maar eens in dat mooie Spanje gaan wonen. Maar dan wel lekker zuidelijk natuurlijk. Je gaat tenslotte voor de zon.
    Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik de award niet doorgeef. Ik vind dat altijd zo'n moeilijk besluit.
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Floortje, dankjewel voor je award. Ik zal hem ook weer doorgeven aan mensen die in het zonnetje gezet mogen worden.Misschien kunnen ze hem bij het KNMI ook wel gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wat lief van je! Ik ben er heel erg blij mee :D

    BeantwoordenVerwijderen

Comments are very much appreciated, I'd love to hear from you!